RADIO ZU
Postul, pozitionat ca unul generalist, cu programe proprii in proportie de 60%, a primit ieri licenta audiovizuala prin satelit, de la CNA. Potrivit lui Toni Tesiu, directorul de programe al postului, targetul principal al Radio ZU este format din tinerii cu varste cuprinse intre 15 si 30 de ani, pentru care se lucreaza la programe adaptate. Astfel, Daniel Buzdugan si Mihai Morar vor realiza matinalul, de la ora 6.30 la 10.00, impreuna cu o “voce feminina”, din Basarabia. De asemenea, Mircea Badea va realiza un talk-show, diferit de “Traficantii” de pe News FM.
Iacata ca na lamuriram cel putin oficial - Campania de teasing pentru aparitia postului, desfasurata sub sloganul “Who is ZU”, a fost creata la nivel intern cu ajutorul unui freelancer, in timp ce campania pentru lansare este semnata de agentia Friends Advertising. Spatiul publicitar al postului este administrat de Clir Media, regie care se ocupa de mare parte din produsele Intact.
miercuri, 17 septembrie 2008
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu